with little botak

with little botak

Tuesday, March 11, 2014

Teruskan Perjuangan.

::Bismillah::

Alhamdulillah diberikan lanjutan usia dengan nafas yang percuma...kala kala hidup x semudah yng disangka tapi kan daya kita mmpu merancang tetapi Allah yang menentukannya..ye...PUTUS ASA! sekarang..sejujurnya penat..weekdays bekerja dan weekend belajar .. belajar di UTM SKUDAI & bekerja di PONTIAN.....memang aku tiada ape commitment tapi aku sebenarnya perlukan sokongan yang mampu buat aku terus bangun dan bangun...kadangkala gangguan emosi jugak membuatkan aku rebah..rasa macam nak quit belajar sahaja..nak full time belajar tapi....mungkin da terlambat untuk aku berpatah balik...aku kena teruskan jua walau apa pun yang terjadi...mgkin kepenatan ini akan memberi mkna buatku serta masa depan aku ku...tidak mengapa la..kalau ini yang terbaik akan terus berjuang dan berjuang...


No comments:

Post a Comment